Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

Άντε να πω βιβλία τώρα…

H Krotkaya είχε την ευγενή καλοσύνη να με προσκαλέσει στο παιχνίδι: γράψε τα 7 αγαπημένα σου βιβλία or die. Όχι αστειεύομαι, δεν με απείλησε.
Τώρα βέβαια είναι δύσκολο να γράψω τα 7 αγαπημένα γιατί και θα παραλείψω πολλά και θα ξεχάσω άλλα. Επιπλέον, τα αγαπημένα έχουν αλλάξει από εποχή σε εποχή. Ας πούμε, άλλη ήταν η λίστα της εφηβείας, άλλη εκεί γύρω στα 20-25 κι άλλη τώρα.
Δεν θα αναφέρω καθόλου θεατρικά, γιατί είναι πάρα πολλά και θα αφήσω τα λογοτεχνικά απέξω. Θα κάνω όμως μια πονηριά: θα γράψω θεατρικά στο άλλο μπλογκ. Krotaki επιτρέπεις;

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

«Αλληλογραφία Γιώργου Σεφέρη – Μαρώς»- Επιμέλεια Α’ τόμου Μιχάλη Κοπιδάκη, Β’ τόμου Μαρίας Στασινοπούλου γιατί μ΄αρέσει ο,τιδήποτε έγραψε ο Σεφέρης και
ο, τιδήποτε τον αφορά.

«Η μυστηριώδης φλόγα της Βασίλισσας Λοάνα»- Ουμπέρτο Έκο γιατί είναι το χρονικό μιας ολόκληρης εποχής μέσα απ’ τη ματιά και την πένα του Έκο.

«Έρωτας στα χρόνια της χολέρας» – Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές γιατί ο άνθρωπος είναι γεννημένος παραμυθάς.

«Το τρένο με τις φράουλες» – Γιάννης Ξανθούλης γιατί ανακάλυψα τον Ξανθούλη και το ιδιαίτερο χιούμορ του κι έκτοτε διαβάζω ό,τι βγάζει.

«Η ανατροπή» – Νίκος Θέμελης γιατί είναι άρτιο, καλογραμμένο και πλούσια πηγή ιστορικών γεγονότων. (Διάβασα όλη την τριλογία και το επόμενο που έβγαλε).

«Τερέζα»- Φρέντυ Γερμανός γιατί το είχα βρει συναρπαστικό όταν το διάβασα, το ρούφηξα κυριολεκτικά και είχα στείλει και γράμμα στον Γερμανό για να του δηλώσω πόσο μου άρεσε

«Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι» – Μίλαν Κούντερα, γιατί ήταν διαφορετικό απ’ ό, τι είχα διαβάσει ως τότε

Και κάνω και μια ζαβολιά και βάζω ένα 8ο
«Η αγάπη άργησε μια μέρα»- Λιλή Ζωγράφου γιατί με είχε συγκινήσει.

Ωραία, και τώρα ποιους να καλέσω;

Μαργαρίτα
Γκουδάκι
Στέφυ
Σκαρθάλι
philos

17 σχόλια:

Кроткая είπε...

Με εξέπληξες, να σου πω την αλήθεια. Δεν περίμενα τέτοια επτάδα!

Μέσα για τη ζαβολιά, βέβαια!

allmylife είπε...

α, ναι μέσα στη ζαβολιά - βεβαίως και πιό μέσα στην αβάσταχτη!!!

philos είπε...

Την ζαβολιά μέχρι και εγώ που έχω διαβάσει ελάχιστα ελληνικά βιβλία την έχω διαβάσει και την έχω αγαπησει.

Με τιμά η πρόσκλησή σου και θα επανέλθω σύντομα με τα δικά μου αγαπημένα βιβλία. Ευτυχώς τα περισσότερα βρίσκονται μπροστά μου στην βιβλιοθήκη και δεν θα κουραστώ να θυμηθώ αν ξέχασα κανένα...

Кроткая είπε...

allmylife, κι εσύ Κουντερική; Μόλις έλεγα στου Λέον ότι δεν αντέχω τη Νουβέλ Βαγκ. Ε, ούτε τον Κούντερα τον αντέχω, το προσπάθησα πολύ, αλλά δεν...

Αλεπού είπε...

@krotkaya
Ελπίζω ευχάριστα ;)
@allmylife
Μάλλον ταιριάζουμε ε;(να υποθέσω ότι στην ταινία σου άρεσε ο ρόλος της Λένα Όλιν περισσότερο;)
@philos
Αχ, χαίρομαι πολύ που διάβασες την πρόσκληση. Εδώ και καιρό προσπαθώ να σου αφήσω σχόλιο και με πετάει έξω. Θα επιχειρήσω και τώρα που είμαι σπίτι- ίσως φταίει ο υπολογιστής στο γραφείο.

NinaC είπε...

Ωραιότατα τα επτά σας, ωραία μου!!!!

markos-the-gnostic είπε...

Λοάνα βέβαια αλλά προτιμώ το νησί της προηγούμενης μέρας

Ανώνυμος είπε...

Μόνο το τελευταίο έχω διαβάσει, για τα άλλα τι να πω;;

Πάω να παίξω κι εγώ!!

Αλεπού είπε...

@composition doll
Χαίρομαι ιδιαιτέρως που σας αρέσουν :)
@markos the gnostic
Θα το έχω υπόψιν μου! Thanks
@stefy
Αχ, μπράβο! Καλό παιχνίδι. Θα σ' επισκεφτώ :)

fish eye είπε...

ολα πολυ ωραια κι η ανατροπη τ ωραιοτερο..φιλια..

Alkyoni είπε...

χμ!
:)

An-Lu είπε...

Μ αρέσει! Πολύ μ αρέσει!

Αλεπού είπε...

@φεγγαροαγκαλιασμένη
Μα δεν ήταν πολύ καλό; :)
@alkyoni
χμ ;)
@an-lu
Χι, χι Ευχαριστώ!

Goudaki! είπε...

Πολύ ωραία βιβλία πρέπει να είναι απ'ότι έχω ακούσει...δεν έχω διβάσει κανένα όμως ακόμα! Το δικό μου top 7 ετοιμάζεται σιγά-σιγά! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!

high-dry είπε...

εχω ακουσει οτι ειναι ωραια βιβλια τα 6 απο τα 8....αλλα δεν ξερω....εχει εκδοθει καποιο απο αυτα στα κογκολεζικα?...γιατι ελληνικα μονο να γραφω ξερω οχι να διαβαζω....
....παντως ωραιες οι επιλογες σου...και πιανουνε μεγαλη γκαμα

Αλεπού είπε...

@goudaki
:)
@alexandros1910
καλωσήρθες Αλέξανδρε. Στα Κονγκολέζικα όχι, στα ρουνικά αν ενδιαφέρεσαι

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.