Πέμπτη, Δεκεμβρίου 31, 2009

Φύγε συ 2009, έλα συ 2010

Αυτέ τις μέρες που είμαι άρρωστη (με φαρυγγίτιδα παρακαλώ κι όχι με Η1Ν1), γυρνάω στο σπίτι από κρεββάτι σε καναπέ και τούμπαλιν. Στράφι πήγαν όλα τα σχέδια μου για βόλτες και καφέδες με φίλους. Από την Κυριακή που μας πέρασε, είμαι κλεισμένη στους 4 τοίχους.
Ξέρω ότι είμαι γκαντέμω ν' αρρωστήσω τέτοιες μέρες, αλλά η φαρυγγίτης δεν με ρώτησε...

Για να περάσω τις ατέλειωτες ώρες μου εκτός από σούπες και τσάγια, έχω δει μερικά DVD, έχω διαβάσει 3 βιβλία, έχω ανεβάσει 3 ποστάκια σε 1, 5 μέρα στο έτερον βλόγιον, το θεατρικό και έχω κάνει και πολύ ζάπινγκ στην ανόητη ελληνική τηλεόραση.

Το είχα λοιπόν υποψιαστεί, αλλά δεν το είχα δει με τα ίδια μου τα μάτια: απ' το πρωί ως το απόγευμα που αρχίζουν οι ελληνικές σαπουνόπερες, ένα τεράστιο πάνελ περιφέρεται από κανάλι σε κανάλι με μόνη αλλαγή το κιτς πάντα σκηνικό, την ξανθιά πάντα παρουσιάστρια και τους πανελίστες(πληρώνονται αλήθεια αυτοί;). Το μόνο σταθερό σ' όλο αυτό το αποτυχημένο και θλιβερό καρναβάλι είναι η σταθερή θεματολογία. 2-3 θέματα που "παίζουν" μέχρι να τα εμπεδώσουμε. Αν δε, είναι κανάς γάμος, τότε επισκιάζει όλα τα υπόλοιπα και μαθαίνουμε τα πάντα, ακόμα και τι εσώρουχα φοράει η νύφη!

Το τελευταίο μαργαριτάρι πάντως που αλίευσα και σας το παραδίδω μέρες που είναι για ν' αλλάξουμε και λαμπερά και με πολυτέλεια (ένεκα η πολύτιμος πέτρα) τη χρονιά, είναι το επίθετο "ιριδίζων-ιριδίζουσα-ιριδίζον".

Η ιστορία έχει ως εξής: μακιγιέρ φιλοξενείται σε πρωινάδικο για να δείξει το μακιγιάζ του ρεβεγιόν. Βάφει την παρουσιάστρια και συγχρόνως μας εξηγεί για την "ιριδίζον" σκιά, το "ιριδέ" χρώμα, τα "ιριδίζον" προϊόντα που κυκλοφορούν κόκ.
Χωρίς περαιτέρω σχόλια,

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ

ΥΓ: θα μπορούσα να αποκαθηλώσω εντελώς τα Χριστούγεννα κι όλη την εορταστική ατμόσφαιρα, αλλά δεν το κάνω μέρες που είναι!

5 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Περαστικά, κούκλα μου! Τα Χριστούγεννα και εν γένει οι γιορτές έχουν τη σημασία και το νόημα που τους δίνουμε. Προσωπικά έχουν αποδομηθεί μέσα μου χρόνια τώρα.
Εύχομαι το 2010 να ΄ναι πολύ καλύτερο απ΄το 2009 σε όλα τα επίπεδα!

Υ.Γ.Τα της τιβί τ΄αφήνω ασχολίαστα.

An-Lu είπε...

Είθε η καινούργια χρονιά να σου φέρει υγεία!
υγ Για τα πρωινάδικα δεν υπάρχει ελπίς.

Кроткая είπε...

σοβαρή η αρρώστεια, για να φτάσεις να πέσεις τόσο χαμηλά!

ανάρρωσες? τώρα αρρώστησα εγώ!

markos-the-gnostic είπε...

σ αυτά προσθέτω και τα της δι΄κής μου εμπειρίας λόγω επαγγέλματος.
Σε επίσημα κείμενα υπουργείων και χρηματοδοτικών αρχών:
... των υποβληθέντων προτάσεων...

theorema είπε...

Υγεία, χαρά και ξεγνοιασιά! Αυτές είναι οι πρώτες ευχές μου για το νέο έτος. ΑΚολουθούν και οι υπόλοιπες, εννοείται :-)

Φιλιά, καλή μου αλεπουδίτσα!