Τρίτη, Μαΐου 27, 2008

Ο "Μικρός Πρίγκηπας" των Δρόμων Ζωής.

Ήδη νιώθω άσχημα που δεν πήγα στη γιορτή της σούπας. Μαζεύτηκαν πολλά τούτη την Άνοιξη και ο χρόνος είναι ελάχιστος. Τα σκεφτόμουν όμως αυτά τα γελαστά πιτσιρίκια και τα μεγαλύτερα το Σάββατο στις 17 Μαϊου. Κι ένιωθα σαν να ήμουνα εκεί; Πιάνεται;
Κι ήλπιζα να μπορώ να τα δω τουλάχιστον στη θεατρική τους προσπάθεια. Το ήθελα πολύ, αλλά όταν έλαβα την πρόσκληση και είδα την ημερομηνία, πάλι συννέφιασα μέσα μου. Την ώρα που θα ξεκινάνε το μαγικό ταξίδι τους στον κόσμο του "Μικρού Πρίγκηπα" εγώ θα είμαι αλλού. Κι έτσι, θα μείνω πάλι με τη σκέψη.

Ελπίζω να πάτε τόσοι που να γεμίσει η Πειραιώς με κόσμο και να μην χωράει το θεάτρο και ν' αναγκαστούνε να παίξουνε πάλι. ( ό, τι με συμφέρει λέω )

Καλή επιτυχία μέσα απ' την καρδιά μου.

Για περισσότερες πληροφορίες, εδώ

Παιδιά, merde! (θεατρικός όρος που αλά γαλλικά και σε εντελώς ελεύθερη απόδοση εύχεται "καλή επιτυχία" )

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αλεπού, θα μας λείψεις πολύ. Σ' ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη.

Φιλιά.

Кроткая είπε...

και πού θα είσαι λοιπόν;

NinaC είπε...

Ναι, ναι... ΠΟΥ θα είσαι;

(μη βρίζεις, σε ακούω... ΕΝΤΑΞΕΙ;;;;)

:**********

Αλεπού είπε...

@magica de spell
Να είσαι καλά! Κι εμένα θα μου λείψετε πολύ όλοι. Φιλιά
@krotkaya
on my way back home...
@ninac
δεν έβρισα λέμε! Ακόμα! Περιμένω τα ανταλλάγματα για τις θυσίες που έχω κάνει...

NinaC είπε...

Αύγουστος. Στο Νησί. Φουλ πανσιόν.

----------

Γυυυυυρίιιιιισααααατεεεεε;

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.