Τρίτη, Ιουνίου 16, 2009

Πρώην μετανάστης νυν ρατσιστής.

Θυμάμαι μια συζήτηση πριν από 7 ακριβώς χρόνια. Στο τραπέζι 4 Έλληνες και μια Ελληνογαλλίδα. Θέμα συζήτησης οι Αλβανοί. Η μία εκ των Ελλήνων ταύρος μαινόμενος αλλά προς το πολιτισμένο – ξέρω ακούγεται σουρεάλ, αλλά έτσι ήταν-.
Έλεγε τα γνωστά: «…που πήξαμε στους Αλβανούς, που είναι κλέφτες, που γεμίσαμε ξένους, που βρωμάνε, που δεν ακούμε πια ελληνικά στους δρόμους» κι άλλα τέτοια χαριτωμένα. Στο άλλο άκρο ακριβώς, η Ελληνογαλλίδα: «εμένα καθόλου δεν μ’ ενοχλούν, στο Παρίσι έχουμε συνηθίσει στην πολυπολιτισμικότητα, στο μετρό βλέπω καθημερινά ξένους, ακόμα και Άραβες που εσείς δεν έχετε εδώ».
Οι υπόλοιποι της παρέας διατηρούσαμε χαμηλό προφίλ, Ναι μεν, αλλά…

Λίγα χρόνια αργότερα η μαινόμενη ταυρίνα που προανέφερα χρειάστηκε τις υπηρεσίες μεταναστών για συγγενικό της πρόσωπο που ήταν άρρωστο. Δεν έπεσε στα χέρια των Αλβανών αλλά ετέρων του πρώην Ανατολικού μπλοκ.

Εμείς πάλι, τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’90 είχαμε στο σπίτι ως καθαρίστρια μια κοπέλα απ’ την Πολωνία, την Ντάνα, καλή της ώρα. Η ζωή ευτυχώς τής φέρθηκε καλά γιατί λίγα χρόνια αργότερα που την είδα τυχαία στο τρόλεϊ μου είπε ότι είχε βρει δουλειά στο αντικείμενο της, μηχανικός ήτανε και είχε κάνει και οικογένεια.

Πάντως τονίζω ότι πολύ συχνά ακούγονταν εκείνα τα χρόνια αλλά και αργότερα φράσεις όπως: οι Πολωνοί είναι πιο σοφιστικέ (sic) μετανάστες, ξέρουν γράμματα, μπορεί να μην είχαν να φάνε, αλλά είχαν παιδεία σ’ αυτά τα κράτη, τους καημένους πόσο υπέφεραν, τους βλέπεις έχουν άλλη ποιότητα κι άλλα τέτοια ψυχοπονιάρικα. Και προσθέταμε κι ένα ψίχουλο πόνου και συμπόνοιας για τους μαύρους «οι μαύροι ζούνε χρόνια εδώ και ποτέ δεν δημιούργησαν πρόβλημα».

Κι ύστερα ήρθαν οι Αλβανοί και πέσαμε να τους φάμε. Πρώτα, η πλατεία Ομονοίας που γέμισε ανθρώπους που περίμεναν να τους πάρουνε για κανά μεροκάματο. Πάει χάλασε η Ομόνοια, έβγαιναν και λέγανε όλοι. Καλά, btw η Ομόνοια δεν χάλασε λόγω Αλβανών, αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο ποστάκι.

Οι κλέφτες, οι βρωμιάρηδες, οι πονηροί, τα Αλβανάκια που τολμάνε να πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο με τα ελληνάκια και να παίρνουν και καλύτερους βαθμούς ενώ δεν το αξίζουνε, είναι καθυστερημένα, μόνο τα δικά μας παιδιά είναι ανώτερα φυλετικά
«Δεν πρόκειται να στείλω το παιδί μου στο νηπιαγωγείο τάδε παρόλο που με βολεύει γιατί είναι γεμάτο Αλβανάκια και φτιάχνουνε συμμορίες και φέρονται ρατσιστικά στα ελληνάκια!!!»
Μάλιστα! Ο ραστισμός ρατσισμό γεννάει κυρά μου. Ο αδύναμος κρίκος πρέπει να αμυνθεί. Πως είναι όταν το μεγάλο αδερφάκι χτυπάει το μικρό γιατί ζηλεύει; Ε, κάποια στιγμή θα σηκώσει το χέρι και το μικρό…

Νομίζω ότι το μίσος μας για τους Αλβανούς είναι μακράν μεγαλύτερο απ’ ότι για όλους τους άλλους λαούς μαζεμένους. Πιο εύκολα θα δώσεις τα παλιά σου ρούχα σε Πακιστανούς παρά σε Αλβανούς. Ίσως αυτό να εξηγείται απ’ το ότι μας θυμίζουν αυτούς που θέλουμε οπωσδήποτε να ξεχάσουμε, τους Έλληνες δηλαδή, αλλά 50 – 60 χρόνια πριν.

Και εν έτει 2009, οι μάσκες έπεσαν πια οριστικά. Επιχείρηση σκούπα προανήγγειλαν οι εφημερίδες προ εκλογών. Ήρθε και το εκλογικό αποτέλεσμα και η κυβέρνηση με ή χωρίς βοηθούς και συγκυβερνήσεις (το πιάσαμε όλοι το υπονοούμενο ε;), αποφάσισε να βάλει μπρος τα στρατόπεδα συγκέντρωσης!

Να φύγουν όλοι τώρα! Να καθαρίσει ο τόπος! Να ξεβρωμίσουμε!

Ναι, αλλά ας προσπαθήσουμε να φανταστούμε το μετά:

Ποιος θα ξεσκ@@.ώνει τον ανήμπορο παππού στο σπίτι;
Ποιος θα ξενυχτάει με τη γιαγιά που είναι ετοιμοθάνατη στο νοσοκομείο;
Ποιος θα σου καθαρίζει το σπίτι που γυρνάς απ’ τη δουλειά πτώμα;
Ποιος θα σου χτίσει τη μεζονέτα;
Ποιος θα σου πλύνει το SUV;
Ποιος θα σου πλένει την κούπα του καφέ και θα σου ξεσκονίζει το γραφείο όταν σχολάς;
Ποιος; Εσύ ο Έλληνας που ξέχασες ότι ο πατέρας σου ή η μάνα σου έκαναν μετανάστες στη Γερμανία; Που ήσουν το μελαχρινό παιδάκι παραφωνία ανάμεσα στα ξανθά; Που τολμάς ν' αναρωτιέσαι πώς ήταν δυνατόν ο Χίτλερ να κατάφερε να προσηλυτίσει έναν λαό ολόκληρο με το επιχείρημα της ανωτερότητας της Αρείας φυλής; Και σε τι άραγε διαφέρεις εσύ; Ναι, δεν κάνεις σαπούνι μερικές χιλιάδες αθώους, αλλά τρως με όρεξη το delivery όταν τους βλέπεις να σκοτώνονται από βόμβες στην άλλη άκρη του πλανήτη.
Που σημειωτέον αυτός που έφερε το delivery στο σπίτι είναι κάποιος μετανάστης που πρόλαβε να φύγει απ’ την δική του χώρα για να έχει το αυτονόητο δικαίωμα της επιβίωσης στη δική σου.
Άλλο τώρα που εσύ θες να κάνεις ότι δεν υπάρχει...


Διαβάστε και το πολύ καλό ποστ της Krotkaya εδώ. Αυτό άλλωστε μου έδωσε το έναυσμα να ξεδιπλώσω και τον δικό μου θυμό.


16 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Διαβάζω το ποστ της Κροτ ξανά και ξανά και δεν μπορώ να συγκρατήσω το θυμό μου, οπότε σωπαίνω. Σ΄ευχαριστώ που εξέφρασες πιο ήπια αυτά που σκέφτομαι! :)

lemon είπε...

Πωπω, κι εγώ σ'ευχαριστώ, τα είπες τόσο ξεκάθαρα...

Ξέρεις, συχνά σκέφτομαι, οι παππούδες μου ήρθαν απο τον Πόντο, ούτε 100 χρόνια δεν έχει, το '22.
Οι γονείς του μπαμπά μου μάλιστα, επειδή ήταν απο ένα χωριό κοντά στην Άγκυρα, τούρκικα μιλούσαν μεταξύ τους μέχρι που πέθαναν, γύρω στο '75, κι ο μπαμπάς μου τα μιλούσε, παρόλο που γεννήθηκε εδώ.
Η μαμά της μαμάς μου -μάμα την έλεγαν όλα τα παιδιά της-, μιλούσε ποντιακά, κι εγώ ακόμα τα καλαβαίνω, παρόλου που ήμουν 8 όταν πέθανε.
Σκέφτομαι, πώς έχω ε γ ω το δικαίωμα να πω σε άλλους πως είναι ξένοι?
Πως να ένιωθαν οι δικοί μου, τότε, άραγε? Πέρασαν όλη τους τη ζωή με την ανάμνησή της πρώτης πατρίδας τους? (κατά το πατρίδα είναι η παιδική μας ηλικία).
Είναι τόσο δύσκολος ο πόνος του ξεριζωμού, της αλλαγής (ξεριζωμός-πόσο ακριβής είναι η λέξη εδώ..!), της προσπάθειας για καθημερινή επιβίωση, για επιβίωση μέσα στη μοναξιά και τη φτώχεια, που είναι τόσο ντροπή να τους φορτώνουμε κι άλλα...

Πριν 5-6 χρόνια, στη δουλειά, όταν εξυπηρετούσα ανθρώπους που δεν καταλάβαιναν πολύ καλά τη γλώσσα, κάπως με ιδιαίτερη κατανόηση και τρυφερότητα, ο διπλανός μου μου σφύριζε, διώξτον, διώξτον το βρωμιάρη, βρωμάει...

Кроткая είπε...

Να σημειώσω μόνο πως το ποστ δεν είναι δικό μου: το πήρα από το Μάνο που του το έστειλε με μέηλ μια φίλη του.

Στην ουσία συμφωνώ απόλυτα.

Είναι σκληρό βέβαια να λες "τους θέλουμε για να μας καθαρίζουν, να χτίζουν τα σπίτια μας και να δουλεύουν στα εργοταξια μας. Αλλά έστω και έτσι είναι πιο ειλικρινές.

Αλεπού είπε...

@renata
Δυστυχώς,εμείς που θυμώνουμε είμαστε λίγοι...
@lemon
Το ίδιο οικογενειακό παρελθόν κουβαλάω κι εγώ. Οι παππούδες πρόσφυγες το '22 σε μια Ελλάδα που θεωρούσε τους πρόσφυγες μιάσματα.
Ξέρεις, παρακολουθούσα μια σειρά στην τηλεόραση τον χειμώνα για τη ζωή του Καρυωτάκη. Κάπου έδειξε τους πρόσφυγες που ήρθαν στην Αθήνα. Πρώτη φορά συγκινήθηκα τόσο. Κάπως έτσι δηλαδή ήταν κι η γιαγιά κι ο παππούς σκέφτηκα. Έχεις δίκιο, ξεριζωμός!
@krotkaya
Το ξέρω ότι το κείμενο ήταν απ' αλλού, αλλά είπα να κάνω το λινκ σε σένα κι από σένα θα πάνε και στην πηγή όσοι θέλουν.
Να διευκρινήσω κάτι: δεν είμαι εγώ που τους θέλω για καθαριστές ή εργάτες ή νοσοκόμους. Στο προσωπικό μου σύστημα δικαιοσύνης θα ήθελα να μπορούσαν να είναι πραγματικά ισότιμοι, δεν γίνεται το ξέρω. Απλώς, έγραψα μια διαπίστωση που είναι γενική αλήθεια. Φωνάζουν όλοι για τους μετανάστες, αλλά ακόμα και οι πιο φανατικοί πολέμιοι τους, τους έχουν ανάγκη για τις δουλειές τους.

markos-the-gnostic είπε...

To θέμα της μετανάστευσης έχει πραγματικά πολλές συνιστώσες.
Κατ' αρχήν το αρχικό πρόβλημα με τους Αλβανούς νομίζω ότι έχει πλέον ξεπεραστεί οριστικά και αμετάκλητα.
Άλλωστε οι Αλβανοί έχουν ενσωματωθεί πλέον στην ελληνική κοινωνία και διαμαρτύρονται μαζί με τους Έλληνες για την νέα γενιά μεταναστών (...)

Μετά τη διαδήλωση των μουσουλμάνων μεταναστών επ' ευκαιρία του σχισίματος κάποιων Χαρτιών προσευχών τους (παρ' όλο που άλλοι ισχυρίζονται ότι δεν σχίστηκαν απλά ανοίχτηκαν με βίαιο τρόπο για έλεγχο τυχόν ναρκωτικών) η κατάσταση διαμορφώνεται εντελώς διαφορετικά. Και επισημαίνω τα εξής παράδοξα:
1) Αριστεροί, αναρχικοί και προοδευτικοί να συμπαρίστανται σε πορεία φανατικών υποστηρικτών του Κορανίου
2) Το θύμα του σχισίματος να λέει στην τηλεόραση ότι είχε σκοπό ν αρχίσει να σπάει τον ναό του Αγ. Νικολάου, αλλά τον συγκράτησε ο ιμάμης του. Δεν μπορώ να φανταστώ ένα Έλληνα μετανάστη στη Γερμανία να σπάει την AEG.
3) Μια διαδήλωση υπέρ των δικαιωμάτων τους κατέληξε σε σπάσιμο 79 αυτοκινήτων. Αλήθεια αν τολμούσαν ξένοι υπήκοοι να κάνουν διαδήλωση στις δημοκρατικότατες χώρες τους και να σπάνε ιδιοκτησίες άλλων θα ζούσαν τώρα αυτοί οι ξένοι υπήκοοι; Νομίζω ότι όπως πολύ σωστά είπε ένα Βέλγος πολιτικός "Οι Μουσουλμάνοι απορρίπτουν τη δημοκρατία στη χώρα τους και την εκμεταλλεύονται όπου λειτουργεί".

Το συμπέρασμα μου είναι ότι δεν υπάρχει πλέον η κλασική αντιπαράθεση Έλληνες - ξένοι αλλά Δυτικά ανθρώπινα δικαιώματα και δημοκρατικές ελευθερίες vs Μουσουλμανικός τρόπος ζωής, δηλαδή, μαντήλες, μπούργκες, εξαφάνιση του χιούμορ και της διαφορετικής γνώμης (δες γελοιογραφίες Μωάμεθ κλπ), θρησκευτικές προσκολλήσεις σε χοντροειδή δόγματα, γυναικεία καταπίεση (σχεδόν εξάρθρωση), φαλλοκρατισμός και πλήρης αδυναμία κατανόησης της αξίας του γυναικείου σώματος και του γυναικείου οργασμού κλπ κλπ.

Με λίγα λόγια δεν έχουμε την αντιπαράθεση δυο ισότιμων από άποψη ανθρωπίνων δικαιωμάτων πολιτισμών αλλά ενός πολιτισμού που μετά τον Διαφωτισμό κατάφερε να καταλήξει σε κάποια αυτονόητα ανθρώπινα δικαιώματα και ενός πολιτισμού που συνεχώς φανατίζεται και δογματίζεται με μια ακατανόητη επιθετικότητα στους μη μουσουλμάνους και το γυναικείο φύλο (όπως έλεγε κι ο Β. Ράϊχ, αυτή η άκρατη καταπίεση της λίμπιντο τους μόνο σκοταδισμούς και μαυρίλες προοιωνίζει...)

Μακάρι να μπορούσε να γίνει μια πολιτιστική επανάσταση στις χώρες και τους λαούς αυτούς αλλά κάτι τέτοιο φαντάζει πλέον όλο και πιο μακρινό όνειρο.

Αλεπού είπε...

@markos
Άνοιξες αρκετά θέματα. Πάμε λοιπόν: Προσωπικά,δεν νομίζω ότι με τους Αλβανούς τακτοποιήθηκε το θέμα. Απλώς κάνουμε τα πικρά γλυκά. Γνωρίζω πολύ κόσμο που συνεχίζει να τους απεχθάνεται και πάω στοίχημα ότι αν ήταν σκουρόχρωμοι, μαύροι και άλλου θρησκέυματος, θα δείχαναμε το ίδιο μένος που βγάζουμε τώρα για τους άλλους.
Είναι αλήθεια ότι η Ελλάδα έχει δεχτεί πολύ περισσότερους μετανάστες απ΄ότι μπορεί ν' αντέξει, αλλά αυτό δεν νομιμοποιεί τα στρατόπεδα και τα γκέτο, ιδιαίτερα όταν οι ίδιοι οι μηχανισμοί της χώρας λαδώνονται αδρά για να κάνουν τα στραβά μάτια στην ανεξέλεγκτη εισροή μεταναστών. Έχεις υπόψη πόσοι δικηγόροι, αστυνομικοί, εφοριακοί και λιμενικοί τα παίρνουν χοντρά;

Μιλάς εξαιρετικά απαξιωτικά για τους μουσουλμάνους και τη θρησκεία τους που καταργεί τα ανθρώπινα διακιώματα. Δεν βλέπω όμως ποια ανθρώπινα δικαιώματα σεβάστηκαν οι χριστιανοί, λευκοί, απόγονοι του διαφωτισμού που έχουν ρίξει βόμβες και συνεχίζουν να αιματοκυλούν τόσες χώρες;
Πιστεύεις αλήθεια ότι η θρησκεία τους είναι το πρόβλημα κι αν ναι,τότε πρέπει όλοι να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να θυμηθούμε και τα εγκληματα της δικής μας θρησκείας.

markos-the-gnostic είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω...
Μάλλον δεν κατάλαβες σωστά την αντιπαράθεση των πολιτισμών που θέτω.
Μιλώ για τις αντιλήψεις του Διαφωτισμού δηλαδή της λογοκρατίας σε αντίθεση με τον θρησκευτικό φανατισμό εν γένει. Θεωρώ και τις 2 θρησκείες στην εφαρμογή εξαιρετικά ενάντιες στην έννοια και την αξιοπρέπεια του ανθρώπου.
Μιλάω απαξιωτικότατα για τον θρησκευτικό φανατισμό και κυρίως [ΕΛΕΟΣ] ζητάω το δικαίωμα να μην είμαι politically correct και να μιλάω επιτέλους ελεύθερα για την καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Μου κάνει λοιπόν εξαιρετική εντύπωση ότι κανείς δεν μιλάει ανοιχτά για την καταπάτηση κάθε έννοια αξιοπρέπειας στις μουσουλμανικές χώρες και πέραν αυτών και σους ίδιους τους μουσουμάνους και τις αντιλήψεις τους, με τις οποίες κεραυνοβολούνται συνεχώς από τη στιγμή που θα γεννηθούν μέχρι να πεθάνουν.
Και μου κάνει επίσης τεράστια εντύπωση που κανείς δεν μιλά για την απεμπόληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που γίνεται πλέον στη Δύση στο όνομα του σεβασμού των θρησκευτικών ελευθεριών. Ξαναγυρνάμε πάλι σε ένα νέο Μεσαίωνα που όποιος τολμήσει να θίξει τον Μωάμεθ (όπως παλιά τα χριστιανικά δόγματα) θα μπαίνει στη μαύρη λίστα και θα είναι και πολύ πιθανό να δολοφονηθεί από τους μουτζαχεντίν.
Και αυτό το καταλαβαίνω από πλευράς των φανατικών μουσουλμάνων γιατί αυτό που προσπαθούν είναι να βάλουν σε δεσμά τη σκέψη και σε περιορισμούς την έκφραση, αλλά πώς στο διάολο δεν βλέπει κανείς εχέφρων δυτικός άνθρωπος ότι οποιαδήποτε παραχώρηση και σεβασμός νοοτροπιών που αντιστρατεύονται τη λογοκρατία που με τόσες θυσίες και αγώνες αποκτήθηκαν θα πάει το κόσμο σε περιόδους που ακόμη και η απλή αναγνώριση αποδεδειγμένων επιστημονικών αληθειών οδηγούσε σε κάψιμο στην πυρά.
Πραγματικά θεωρώ την στάση της Δύσης αυτοκαταστροφική και εκείνους ψέγομαι περισσότερο.
Άνθρωποι που δεν ανάβουν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο για να μη θιγούν οι επισκέπτες - μουσουλμάνοι, μάλλον έχουν χάσει το παιχνίδι προ πολλού...

theorema είπε...

Εύγε αλεπουδίτσα! Τρομερό κείμενο!

Ανώνυμος είπε...

Μακριά νυχτωμένη, αλλά βαριέμαι τόσο πολύ να ασχοληθώ με τις γεμάτες υποκρισία αντιρατσιστικές αντιλήψεις, γι αυτό μείνε εκεί στη νύχτα μιας και δεν υπάρχει ελπίδα να μια αχτίδα φωτός στον κόσμο σου.


Με αγάπη, κάποιος αλβανικής καταγωγής που έχει σιχαθεί την υποκρισία των αντιρατσιστών αυτής της, κατά τα άλλα, ωραίας χωρας.

Αλεπού είπε...

@markos
οκ ως προς το θεωρητικό επίπεδο, αλλά επί της ουσίας τι προτείνεις; Νομίζεις ότι μπορούμε να συνυπάρξουμε κι αν ναι κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Γίατί φαντάζομαι ότι αντιλμβάνεσαι πως ο κόσμος έχει αλλάξει και πως είναι αναπόφευκτες οι μετακινήσεις πληθυσμών.
Σε ό, τι αφορά το χριστουγενιάτικο δέντρο, εμείς θα θυμάσαι κι απ' τα γεγονότα του περασμένου Δεκέμβρη ότι δυστυχώς μπορούμε να είμαστε υποκριτές και μεταξύ μας...
@theorema
Σ' ευχαριστώ πολύ -πολύ!!!
@ανώνυμε
Είστε σίγουρος ότι διαβάσατε το κείμενο μου κι αν ναι, είστε σίγουρος ότι το κατανοήσατε;

Кроткая είπε...

Μάρκο, εγώ συμφωνώ μαζί σου. Και νομίζω πως η ουσία είναι ο αλληλοσεβασμός και η αποδοχή του διαφορετικού, αλλά αυτό είναι κάτι που χρειάζεται πολλή δουλειά και θα διαρκέσει για πολλές γενιές.

Εγώ δέχομαι πχ το δικαίωμα των μουσουλμάνων να μην τρώνε χοιρινό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι την κλειτοριδεκτομή.
Αντίστοιχα, δέχομαι το χριστουγεννιάτικο δέντρο και τα κουνελάκια του Πάσχα, αλλά δεν δέχομαι την απαγόρευση στις γυναίκες να μπαίνουν στην εκκλησία με παντελόνια ή να πηγαίνουν στο ιερό.

Στην τελική, όλες οι θρησκείες εξίσου ανελευθερες και μισαλλόδοξες είναι. Και νομίζω πως υπάρχει δόλος πίσω από τους πολιτικούς χειρισμούς. Υποχωρούμε προς το μουσουλμανισμό κι έτσι θα φανατιστούν οι χριστιανοί και τελικά θα δώσουμε διάσταση θρησκευτική/πολιτιστική σε ένα καθαρά πολιτικό και οικονομικό θέμα.

Ανώνυμε, γενικά είναι καλό να μην είσαι τόσο αφοριστικός προς κάποιον που δεν γνωρίζεις πώς λειτουργεί στην ζωή του.

markos-the-gnostic είπε...

αλώπηξ μου έπί του πρακτικού: προς το παρόν ας ακολουθήσουμε τους ευρωπαϊκούς κανόνες νομιμοποίησης των μεταναστών με ποσόστωση και απόλυτου ΟΧΙ στη λαθρομετανάστευση για το καλό και ημών και εκείνων.\
οι αντιρρήσεις μου όλες αφορούν τις χοντροειδείς αντιανθρωπιστικές μουσουλμανικές αντιλήψεις και θεωρώ ότι έχουμε χρέος ως άνθρωποι να τις φέρνουμε στο προσκήνιο και να τις καυτηριάζουμε γιατί αλλιώς φοβάμαι ότι επωάζουμε ένα αυγό του φιδιού πολύ χειρότερο από το προηγούμενο

theorema είπε...

Εξαιρετικό. Ακόμα και τις χειρότερες πληγές καταφέρνεις να τις χειρίζεσαι με τόση ευπρέπεια που με αφήνεις άναυδη. Να θυμώνεις συχνότερα, η οργή σου μας κάνει καλό.

MiHat είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
MiHat είπε...

Παρόμοια σκηνικά θυμού σε συνοικειακό βιβλιοπωλείο..

http://mefish.blogspot.com/2007/06/blog-post_22.html

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.