Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2010

Διάστρεμμα πλύστρας!

Σε κάθε πράγμα πρέπει να βρίσκει κανείς την αστεία πλευρά-αν υπάρχουν περιθώρια βέβαια-.
Εγώ χτες και μετά από ενοχλητικό πόνο δέκα ημερών, διαγνώστηκα με σύνδρομο De quervain που προήλθε από υπερχρήση (!) του δεξιού χεριού. Πρέπει λοιπόν να κάνω καθημερινές επαλήψεις με κάποιο διάλυμα και να φοράω έναν ειδικό νάρθηκα που θα μου ξεκουράζει το χέρι και θα μου περιορίζει τις κινήσεις μου.
Το αστείο είναι ότι γουγλίζοντας το σύνδρομο μου σήμερα το πρωί, εκτός απ' την επιστημονική του ονομασία που είναι το εντυπωσιακό στενωτική τενοντοελυτρίτιδα, βρήκα ότι το De quervain είναι γνωστό κι ως διάστρεμμα πλύστρας!!!

το παρόν ποστάκι γράφτηκε με το αριστερό (ε, έκλεψα και λίγο αν και δεν κάνει). Η πλάκα είναι ότι τώρα που δεν πρέπει να κουράζομαι έχω διάθεση για γράψιμο. Ή θα εξασκήσω το αριστερό ή θ'αρχίσω να υπαγορεύω...
Bad timing!

5 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Περαστικά, κούκλα μου! :) το ΄χουν οι μέρες φαίνεται. Προχτές σκόνταψα και να σου το διάστρεμμα στο αριστερό πόδι.

Να το ξεκουράζεις.

Υ.Γ.Υπαγόρευε ;)

Кроткая είπε...

να η ευκαιρία σου να γίνεις αμφίχειρας λοιπόν!
ή να προσλάβεις γραμματέα. Μπορείς επίσης να ηχογραφείς τις ιδέες σου σε μαγνητοφωνάκι και να τις γράψεις μετά!

περαστικούλια!

An-Lu είπε...

Περαστικουλια!!!! Παντως απο τενοντιτιδες, ειμαστε κονομημενες ;-)

markos-the-gnostic είπε...

έλα ρε

περαστικά

να ξέρεις ότι σε στάσεις από την γνωστή καθημερινότητα μας έρχονται πάλι οι δημιουργικές μας τάσεις....

Αλεπού είπε...

@renata
Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω :)Περαστικά και σε σένα για το διάστρεμμα. Είχα πάθει 2 χρόνια πριν και θυμάμαι τον πόνο και το άβολο της κατάστασης...
@krotkaya
θα προσλάβω γραμματέα, οικιακή βοηθό και αμπιγιέζ καθότι όλα με δυσκολεύουν ;)
@an-lu
ναι,ναι, σε θυμάμαι και σένα. Πριν από δυο χρόνια δεν ήτανε; Ελπίζω να γλυτώσω την επέμβαση!
@markos
σωστά τα λες! Το πρόβλημα είναι ότι εκτός απ'τη δυσκολία με το χέρι, τώρα δεν επαρκεί κι ο χρόνος λόγω της καθημερινότητας...